“Maži basi” vaikų darželis

Kodėl verta rinktis mus – ”Maži Basi”?

Nes ”Maži Basi” – tai ne tik smagios pramogos, bet ir prasmingas laikas!

Mūsų veiklos orientuotos į edukaciją ir vaikų visapusišką raidą, remiantis Montessori principais. Kiekvienas žaidimas čia – tai ne šiaip linksmybė, o galimybė:

  • tobulėti,
  • lavinti smulkiąją motoriką ir koordinaciją,
  • mokytis bendrauti ir bendradarbiauti,
  • ugdytis kūrybiškumą, savarankiškumą ir pasitikėjimą savimi.

 

“Maži basi” studijos vaikų darželio lankymo laikas:

Pilna diena                      8:00 – 17:30 val.

Rytinis laikas                   8:00 – 13:30 val.

Valandinė vaikų priežiūra.

 

“Maži basi” vaikų darželį lanko 1.5-4 metų amžiaus vaikai.

Nedidelė grupė – garantuotas individualus dėmesys, saugumas ir šiluma kiekvienam vaikui.

Grupėje dirba dvi šaunios, patyrusios auklėtojos – pedagogės kurios :

  • Rūpinasi  vaikučių emocine gerove
  • Skatina kūrybiškumą ir savarankiškumą
  • Padeda atrasti pasaulį žaidžiant ir tyrinėjant

Maži basi vaikų darželyje dirba kvalifikuoti pedagogai ir įvairių sričių specialistai:

  • Vaikų jogos/mankštos
  • Muzikos
  • Ikimokyklinio ugdymo                                                                               Vaikų darželis Kaune
  • Logopedai
  • Anglų kalbos
  • Meno terapijos
  • Vydmomos įvairios edukacijos ir projektai

Jie padeda atsiskleisti vaiko asmenybei bei individualiems gebėjimams. Mūsų studijoje ugdymo programėlės orientuotos į kūrybinę mažųjų raišką, nes čia prasideda tikrųjų galimybių, emocijų, talentų, visapusiškumo, pasitikėjimo savimi ir savęs kaip kūrėjo pažinimo skatinimas.

 

“Maži basi” vaikų darželio savaitės turi savo temas, o savaitės dienos pavadinimus, pagal kuriuos vedami įvairūs užsiėmimai:

Pirmadienis – Pažinimo diena – Raidės

Antradienis – Muzikos diena

Trečiadienis – Pažinimo diena – Skaičiai

Ketvirtadienis – Anglų kalbos diena

Penktadienis – Sporto, šokio diena

8:00 – 17:30 Grupės ritmas

8.00 – 9.00 Labas rytas!
9.00 – 9.15 Rytinė mankštelė
9.15 – 9:45 Pusryčiai
9.45 – 10.05 Ryto ratas
10.05 – 10.45 Kūrybinių metodų taikymo pamokėlės
10.45 – 11.00 Ruošiamės į lauką
11.00 – 11.45 Žaidimai kiemelyje
11.45 – 12.00 Ruošiamės pietauti
12.00 – 12.45 Pietūs
13:00 – 15.30 Poilsio laikas
15.30 – 15.50  Grupinė veikla/vaizduotės lavinimo žaidimai
15.50 – 16.20 Vakarienė
16.20 – 16.45 Žaidžiame
16.45 – 17.00 Tvarkomės
17.00 – 17.30 S Iki pasimatymo!

Mūsų pagrindas – edukacija, paremta Montessori principais ir šiuolaikišku požiūriu į vaikų ugdymą. Kiekviena veikla, kiekvienas žaislas mūsų studijoje turi aiškų tikslą – padėti vaikui pažinti save ir pasaulį per žaidimą.

Praktikuojame STEAM ugdymą (science, technology, engineering, arts, math) – Tai neatsiejama mūsų veiklų dalis. Kūrybiniai eksperimentai, sensoriniai žaidimai, konstravimas, meninės veiklos – viskas, kas skatina smalsumą, loginį mąstymą, saviraišką ir kūrybiškumą.

 

Visi mūsų žaislai yra lavinantys ir apgalvoti – jie skirti lavinti smulkiąją motoriką, koordinaciją, problemų sprendimą, bendradarbiavimą ir savarankiškumą.

Vaidmenų žaidimai – ”Maži Basi” studijoje padeda vaikams:

Lavinti vaizduotę ir kūrybiškumą

Ugdyti socialinius įgūdžius

Suprasti aplinkinį pasaulį per realių gyvenimo situacijų imitavimą

  • Virtuvėlė – šeimininkų kampelis – čia kuriami įsivaizduojami patiekalai ir mokomasi rūpestingumo
  • Policijos stotis – teisingumo ir tvarkos pasaulis
  • Gaisrinė – drąsa ir pagalba kitiems
  • Ligoninė – rūpestingumas ir empatija
  • Parduotuvė – pirmieji susipažinimai su skaičiavimu, bendravimu, paslaugumu
  • Lėlių namas ir lovytės – mažųjų šeimos gyvenimo atspindys, emocinis raštingumas
  • Statybų aikštelė – komandinis darbas. Kuriame, statome, konstruojame, sprendžiame iškilusias problemas kartu.
  • Ūkis – atsakomybė, rūpestis kitais, gamtos pažinimas.
  • Teatras – kūrybinė raiška, pasitikėjimas savimi.
  • Muzikos kampelis – Laviname klausą, ritmingumą, emocinę saviraišką.

 

Ugdymo programa sudaryta pagal naujausią nacionalinę ikimokyklinio ugdymo programų struktūrą.

 

Programa remiasi ir kitų autorių individualių programų tematika bei sukaupta gerąja patirtimi. Viena iš jų – H. Gardnerio intelektų įvairovės teorija, kuri apima:

  1. Kalbinį intelektą: gebėjimas taikliai vartoti (gimtąją ar užsienio) kalbą, siekiant išreikšti savo mintis, mąstyti ir suprasti kitus. Šiuo intelektu pasižymintys vaikai labai mėgsta patys pasakoti, jie gerai įsimena naują informaciją. Tai, kad šiam intelektui skiriamas ypatingas dėmesys, liudija mūsų vaikų darželio pasakų terapijos popietės, ryto, bei dienos rato veikla.

  2. Muzikinį intelektą: gebėjimas mąstyti per muziką, suvokti, atpažinti, įsiminti, pakeisti bei perteikti muzikinį raštą ir ritmus. Šiuo intelektu pasižymintys vaikai mėgsta patys sau dainuoti, ritmuoti. Jie yra dėmesingi klausytojai, būna jautrūs garsams, kuriems kiti abejingi. Ankstyvasis muzikinis ugdymas daro esminę įtaką daugeliui kitų intelekto sričių. Vaikų darželyje muzika ir muzikavimas yra neatsiejama kasdieninio gyvenimo dalis ypač ryto bei dienos rato metu, muzikos pamokėlėse;

  3. Loginį matematinį intelektą: sugebėjimas operuoti skaičiais, aibėmis bei matematiniais veiksmais. Šiuo intelektu pasižymintys vaikai mėgsta strateginius žaidimus, galvosūkius, eksperimentus. Juos domina matematiniai pratimai bei užduotys, daiktų ir reiškinių kategorijos bei sąryšiai. Vaikai domisi kompiuteriu. Vaikų darželyje šis intelektas plėtojamas matematinėmis veiklomis, bei žaidimais;

  4. Erdvinį intelektą: gebėjimas teisingai suvokti vizualinius dalykus, mintyse jais eksperimentuoti ir įsivaizduoti supančią aplinką erdvinėmis formomis. Šiuo intelektu pasižymintys vaikai mąsto vaizdiniais, nuolat piešia, konstruoja, maketuoja, mėgsta dėliones, žavisi labirintais. Dėlionės, dailės veiklos, įvairūs judesio žaidimai yra žaismingos erdvinio intelekto plėtojimo priemonės, kurių gausu “Maži basi” vaikų darželyje;

  5. Kinestetinį (judėjimo) intelektą: mokėjimas meistriškai naudotis savo kūnu ką nors gaminant, kuriant ir net sprendžiant problemą. Šiuo intelektu pasižymintys vaikai mėgsta įvairias fizines veiklas, rankdarbius, meistravimą, rankų miklumo reikalaujančias užduotis. Kasdienės judriosios veiklos, aktyvūs žaidimai kiemelyje, ritmika – tai, kas padeda plėtoti kinestetinį intelektą vaikų darželyje;

  6. Asmeninį (personalinį) intelektą: gebėjimas save kontroliuoti, žinoti ribas bei mokėti protingai valdyti savo jausmus. Personaliniu intelektu pasižymintys žmonės yra motyvuoti, gerai žino savo galimybes, supranta save, savo jausmus ir dažnai mus traukia. ”Maži Basi” kuriame Palankias sąlygas kiekvieno vaiko asmenybės skleidimuisi , mokomės atpažinti ir įvardinti savo jausmus, spręsti konfliktus draugiškai.

  7. Tarpasmeninį (socialinį) intelektą: gebėjimas suprasti kitus žmones ir jautriai su jais bendrauti, būti komunikabiliam, empatiškam. Vaikų darželyje vaikai nuolat mokomi bendrauti, bendradarbiauti ir būti tolerantiškiems.  Per žaidimus , kūrybines veiklas ir kasdienes situacijas vaikai mokosi empatijos, savireguliacijos ir pagarbaus elgesio.

  8. Natūralistinį intelektą: pagarbi ir tausojanti meilė gamtai, mokėjimas jautriai ją ir jos reiškinius stebėti. Vaikų darželio aplinka – kiemelyje sodinami augalai, ”žalias gamtos kampelis” grupėje – kurie puoselėjami su vaikų pagalba – itin palanki aplinka natūralistinio intelekto plėtojimui.